Zie je Facebook Marketing als bittere noodzaak?
Da’s niet zo best. Want je lezers ruiken dat door het scherm.
Of erger; ze zien je boodschap niet eens voorbij komen.
No nuts, no glory.
Geen likes, geen viraliteit.
Ja, ja, het is keihard.
Beter is om plezier te maken op Facebook … en meer likes geven je dat.
Hoe? Door te analyseren wat werkt en niet werkt .
Een strategie
Facebook geeft inzicht in potentiële doelgroepen.
Toen ik doorkreeg hoe ik mensen ook kon benaderen,
wanneer ik een advertentie moest inzetten en erachter kwam waar mensen gevoelig voor zijn,
begon ik Facebook te beschouwen als essentieel onderdeel van de marketing-mix.
Ik kan je helpen en laten zien:
- Waarom Facebook essentieel is voor je bedrijf of product.
- Wat er werkt op Facebook; hoe krijg ik de likes die ik verdien?
- Hoe je een conversatie kunt starten, die in jouw voordeel werkt.
- Manieren om een post te schrijven die zich verspreidt als een dolle.
- Dat alleen praten over je product weinig zin heeft.
Ik geef ‘hands-on’ advies. Zodat jij Facebook kunt toepassen binnen jouw specifieke vakgebied.
En ik heb het niet over wat multinationals allemaal online uitvreten.
Goed, een beetje dan.
Mijn werkterrein is het kleine domein van de kunsten en zelfstandigen
Ik help mensen die Facebook willen inzetten als strategisch instrument,
om voor altijd af te zijn van; ‘wat zou ik vandaag eens posten’. Of omdat het moet.
Dus wil je:
- strategisch advies
- advies over beeldgebruik en tekst
- advies over de promotie van je updates
P.S. Kom je binnen via mijn nieuwsbrief? Zet dan in de onderwerpregel in je email aan mij “nieuwsbrief”.